24 Kasım 2012 Cumartesi

21.12.2010 Nil Su DOGUYOR!!!

NİLSUM suan 23 aylık ama bu önemli günlerin kaydı olsun istiyorum ben..Nil Su ilerde baksn okusun..
Zor bi hamilelik süreci gecirdim gercekten zor..zayıflamalar kg almamalar..mide bulantıları..su kesesınde su bitmesi ..6 aylıkken dogum sancıları..Dogmasın die hastanede yatmalar zordu yani ZOR!!21 aralık 2010 günü sabah erkenden valizimizi doğum cantamızı aldık çıktık yola...tabi bi gece oncesi nasıl olacak die korkulan uykusuz gece....Hastaneye vardık ve hazrlıklar..hastane kapıısnda ınsann nutku duruyo ya benim öle oldu..kızımla kavusmama az kaldı dedim girdik doguma 21 aralık 2010 16:05 SEZERYAN doguma giriş ve 16:15 NİLSUNUN GELMESİ...Öle bi yankılamışki kızımın bagırışları babmız gözyaslarını tutamamıs tabi beni doğuma yollarkende...böle geldi işte Nilsu ANNESİNİN BABASININ KUZUSU CANI AŞKI KIYMETLİSİ İYİKİ GELDİN İYİKİ ANNEM!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder