16 Nisan 2013 Salı

(VİDEOLU) Nilsu konuşuyor!!!!

Annelik uzun zaman alan ve günün yirmi dört saati devam eden adı 'insan yetiştirmek' olan bir iş. Bir kere bilmelisin ki, zaman alacak. Neye zaman harcarsan onun karşılığını alırsın. İşine zaman harcarsan işinden, eşine zaman harcarsan eşinden, çocuğuna zaman ayırırsan da ondan karşılığını alırsın.....

video
Yukarıdaki sözü çok beğeniyorum ve uygulama yolundayım,basarılı olurum işallah....Şimdi nilsunun 22 Aralık 2012 itibariyle konustuğu kelimelerin videosunu çektik..Ben cok beğendim işallah sizde beğenirsiniz.. Umarım hep güzel kelimeler ve mutlu cümleler duyarım ağzından bitanem....İyi şanslar....

9 Nisan 2013 Salı

3 KİŞİNİN 2 KİŞİDEN DAHA GÜZEL OLDUĞUNU ÖĞRENDİM...

Senle Öğrendim.....
Kendinden başkası için yaşamayı ..
Onun mutlu olması için herşeyi göze almayı..
Yok Ben yapamam dediğinde hayatında yaptığım en güzel şeyin SEN olduğunu öğrendim..
Hayatta İlk defa Becerebilirmiyim endişesini taşımayı...
Bir gözyaşı damlasının içini delip geçmesini ..
Cesarati Öğrendim..Büyümeyi Öğrendim..
Annemi anlamayı ve ona teşekkür edebilmeyi..
Babana bu sefer baban olduğu için bir daha aşık olmayı öğrendim..
3 KİŞİNİN 2 KİŞİDEN DAHA GÜZEL OLDUĞUNU ÖĞRENDİM...

Ne de güzel oldu yukardaki yazı :)Şimdi Nil Su'yla ilgili önemli tarihleri yazmak istiyorum ben biraz bizim bloğumuz özelimiz gibi olacak şimdilerde bu bloğ galiba..Ama sonra ılerde kızıma bir rehber bir yemek kıtabı kendine duyduğum sevgiyi bırakmıs olacağım...Daha yılllarımız var o yuzden yazmaya devam...Aslında her yaptığımı yemegi cekmek istiyorum ama fotograf makınesı sıkıntısı içindeyim.Ama isteğim bu bloğun yükünün yemek ağırlıklı olması:) olacak  .olacak....Sevgilerle kalın....Mutlu Olun.....İnanın.....

Nil Sunun Notları............................
39 haftan dolup ılk günden genel sezeryan oldun...
12 günlükken göbegin düştü...
3 aylıkken emzık emdin 2 ay sonra bıraktın:(
6 aylıkken oturdun..
7 aylıkken kulaklarını deldirdik:)kız olduk.
9 ayda emekledin....
İlk dişin yasından 1 ay sonra çıktı..
Tam olarak yasını 2.5 ay geçince yürüdün..
Hiç mama içmedin 18 ay ANNE SÜTÜ aldın...(oley))
5 Haziran 2012 Nilsu sütten ayrıldı:(  Çok zordu ...
12 Mart 2013 ilk saçların kesildi asker trası gibi...
12.Eylül 2012 Özel aşıların oldu...
Bu Tarih itibariyle 28 aylıksın...
Pepe ye bayılıyorsun....
Uyurken kulak elliyorsun gece yarısı bile ellerın kulağımızda:)

Şimdilik bukadar yeri geldikce güncellerim...
ANNEDEN KIZINA SON NOT....
Umarım sevgi dolu olursun ve umarım SADECE SEVENLERİ SEVERSİN.......:)))))))))





Nil Su ATATÜRK DİYO.................(VİDEOLU)

Nilsu Konuşmaya başlıyor 2-yaşımızıda geçtik ve güzel bir video çektik...Nil Su ATATÜRK Diyor..Buda bizi mutlu ediyor...Aslında her kelimeyi söyleyen bir çocuk olsa bu sevinç yersiz diye düşünebilirsiniz ama nilsu sadece canının istediğini söylüyor:) EN sevdiğim kelimelerinden biride ANNEŞ VE BABAŞŞ.....İki video koyacağım şimdi birisi sadece ATATÜRK 'e Özel...İkinciside 22 ARALIK 2013 İtibariyle söylediği kelimelerimizden oluşuyor...
Buyrun;



26 Mart 2013 Salı

NİLSUNUN Doğum günü İkramları..:)))

Merhaba...
Uzun zamn oldu yazmayalı biliyorum ama bu aralar telafi edeceğim galiba ...Nilsunun doğum günü menüsünü aylar sobra yyaınlayacağım ve hazırlıkları..Ben susuyorum fotoğraflar konuşşun...

Tam 2 yıl önce 16:15 te dünyamıza geldin.. seni ilk kez kucağıma aldığım an hayatımın bu denli değişeceğini tahmin edemezdim.Sen bir anda HAYATIMIN MERKEZİ oldun.Seninle nefes alıp vermeye başladım.Yaşama sevincim,neşe kaynağım,kıymetlim,herşeyim...Senin için ne söylesem az.Kelimeler yetmez seni anlatmaya.İyiki doğdun iyiki varsın.."Anneş '' deyip öptügün zamn dünya bambaska oluyor..Seni bana verdiği için Allah'a hergün şükrediyorum.İyiki varsın bebeğim. Allah şansını da,bahtını da güzel kılsın.Yüzündeki gülücük hiç kaybolmasın. Doğum günün kutlu olsun kızım.Canım Büyük Aşkım.
                                                     PATATESTEN CİVCİVLERİM   1-
                                                            Mercimek Köftesi  2
                                                          Masa Görünümü
                                                          Kağıtlı Kekler  3-
                                                       Tırtıl Kurabiye 4-

                                                             Sosisli Lolipoplar  5-
                                                               Makarna Salatası 6-
                                                          Havuçlu Toplar      7-
                                                      Sigara Böreğimiz 8-
Pepeli Pastamız ve üsteki kendim yaptıgım baskılı sekerler.....Üstünde Hoşgeldiniz
Nilsu 2 YAŞINDA YAZIYO........


Hayat Hep mutlu etsin seni...Beni etmediği kadar annecim:)
İyiki BENİMSİN!!!!

4 Şubat 2013 Pazartesi

Kıymetlim KIZIMIN fotoğrafları ve yetrsiz kelimeler

burnumda tütüyorsun...........seni cok sevıyorum anneşşşş  
                                           İyi bir tamirci ol kızım
                                            Çabuk onar kırdığın kalplere ve çaresiz kalma kendi kırık kalbine
                                            Sen şimdi kendi öykünü yazmaya geliyorsun
                                           Hayat iki seçenek sunuyor
                                           Ya payına düşen kederi parlatacaksın
                                            Ya da ömrünle iyi geçinmeye bakacaksın
                                            İkincisini tercih edersin umarım
                                         Geleceği zamanı kendi seçen biri olarak güçlü
                                            Ve bendende önde olacağını biliyorum
                                        Umarım sende seversin karıncaları, kedileri ve kelebekleri
                                       Dilerim ayrı kalmazsın seni sevinçle bekleyen babandan......
Minik kuzucum sen geldin ben en çok aşkı öğrendim, her şeyden vazgeçercesine sevmeyi…. Kendinden başkası için yaşamayı, onun mutlu olması için herşeyi göze almayı…Yok ben yapamam derken aslında yaşamımda yaptığım en güzel şeyin sen olduğunu öğrendim. Hayatta ilk defa “Becerebilirmiyim? “ endişesini taşımayı… Bir gözyaşı damlasının içini delip geçmesini… Delicesine mutlu olmayı öğrendim… Her akşam kafamı yastığa koyup şükretmeyi… Canım sıkılınca seni düşünüp gülümsemeyi öğrendim. Cesareti öğrendim…Büyümeyi öğrendim …Annemi anlamayı ve ona teşekkür edebilmeyi … Babana bu sefer baban olduğu için bir daha aşık olduğumu öğrendim. 3 kişinin 2 kişiden daha güzel olduğunu …
Zamanı tutamamanın acımasızlığını öğrendim. O sımsıkı tutan minik ellerin çok çabuk büyüyeceğini…
Canım kızım sen 2 yaşındasın bense 24. Seninle bir çok şey öğrendim, ama içimdeki deniz hiç durulmadı. Seninle dahada güçlendi. Seninde ömründe hep mutlu, ayaklarının üzerine basan, ne istediğini bilen, gururlu, annen kadar içindeki denizi durulmayan güçlü bir kadın olmanı dilerim.



 Bir kadın anne olacağını öğrendiği anda annedir aslında. Daha dokunmadığı, görmediği, hayal bile edemediği bir varlığa sıkı sıkıya tutunan, herşeyden ve kendinden önce onu düşünen, tüm yüreğiyle onu sevip bağlanan ve uğrunda her güçlüğe katlanan bir anneden başka kim olabilir…Biz kadınlara bahşedilmiş bir lütufdur bu, yaşadığımız nefes aldığımız her ana şükretmemiz için bir neden…İçimde canlanan, büyüyen, hareketleriyle beni hiç olmadığım kadar mutlu eden mucizem, kimbilir dünyaya geldiğinde daha ne güzellikler ne mutluluklar yaşatacaksın. Seni çok seviyorum ve heyecanla bekliyorum bebeğim, herşeyim…Dualarımdasın…
Canım kızım sen 2 yaşındasın bense 24. Seninle bir çok şey öğrendim, ama içimdeki deniz hiç durulmadı. Seninle dahada güçlendi. Seninde ömründe hep mutlu, ayaklarının üzerine basan, ne istediğini bilen, gururlu, annen kadar içindeki denizi durulmayan güçlü bir kadın olmanı dilerim.
İçimin gülen yüzü minik kuzucum iyiki bizi seçtin, iyiki seni doğurmuşum, iyiki doğmuşsun seni çok seviyorum.

                                          Bana öğretildiği gibi kızım
                                          Öğrendiğin çiçek adlarını unutma
                                          Kelebekleri kitap arasında kurutma
                                        Kin büyütme kalbinde ve incitme kimseyi
                                      Dilerim dünyaya geliş nedenini sen çabuk bulursun.yolun acık olsun
  ............

4 Ocak 2013 Cuma

Bu iki kişilik bir kahvaltı dikkatinizi çekerim(!)



Sunumsuz oldu gene çalışıpta geç kalkıpta zamn kaybı olmasın diye bir cırpıda yere hazırlanan bir sofra...Dikkatinizi çekerim iki kişilik...Nilsum varken masada yemek yeme hayali kuran ben görüntüyü bozmusum ama olsun..Hıı unutmusum eşim koymus sofrabezını yere ben öle devam etmişim...Kaşarlı ekmek ve patates ve sucuklar ona ait..
Ellerimize sağlık................

Sabah 6da yaptığım sunumsuz lezzetli börek

Merhaba arkadaslar hepınıze gunaydn....Bu sunumsuz böreği aslında paylasmayacaktım (ne sofralar hazırlıyorum bı bılsenız) ama genede cekemıyorum.Bir hısım hazırlıyorum cekmeye fırsat kalmadan mısafrler oturmus goruntü bozulmuş oluyo...ama bunu koyacagım dedim..tabaga bile koymamıs olsamda...
Ne zamandır ıspanaklarım vardı.İşe gidecegım saatten 2 saat once kalkıp bunları yaptım normalde boreklerım i hep gül böregi seklınde yaparım.Ama bunların sabah mahmurluğuyla yapıldı.Ama biz afiyetle yedik 2 büyük bi küçük tepsim cıktı ama onları eşim işyerıne götürmek için saklama kabına koydu tabi benim içinde bir tane koydu.Son anda çekim geldi aklıma ve çektim:)Ama lezzeti yerindeydi garanti verebilirim.İçine bir büyük soğan ve baharatları ekleyin ama..Üstüde bildiginiz gibi yoğurt yag yumurta...... Biz iki gün sabahları işe götürdük ve böregimiz midelerde:))))

AŞKIM KOCAMA VİDEO İYİKİ DOĞDUN KIYMETLİM

Merhabalar ne zamndır yazmyorum biliyorum Nilsunun doğum günü organizasyonu hazırlıklar bebegimin büyüyüşünü izlemek onlar uğurlamak epey zamn aldı..:(üzüldümde uğurlama faslında epey...
video
Doğum günü fotograflarını yayınlamadan bu seferde babamız aşkımız kocamın doğum günü..Ona bi video yaptım.Sizde görün istiyorum işte videomuz...
Eşime,
İyiki Doğdun Babamız
İyiki  Varsın Aşkımız
İyiki Benimlesin Eşim
Nice bizli yıllara 
Nilsu ve Derya

Nilsum burda olsaydı İYİKİ DOĞDUN BABAŞ:)derdi.....SİZİ ÇOK SEVİYORUM...