4 Şubat 2013 Pazartesi

Kıymetlim KIZIMIN fotoğrafları ve yetrsiz kelimeler

burnumda tütüyorsun...........seni cok sevıyorum anneşşşş  
                                           İyi bir tamirci ol kızım
                                            Çabuk onar kırdığın kalplere ve çaresiz kalma kendi kırık kalbine
                                            Sen şimdi kendi öykünü yazmaya geliyorsun
                                           Hayat iki seçenek sunuyor
                                           Ya payına düşen kederi parlatacaksın
                                            Ya da ömrünle iyi geçinmeye bakacaksın
                                            İkincisini tercih edersin umarım
                                         Geleceği zamanı kendi seçen biri olarak güçlü
                                            Ve bendende önde olacağını biliyorum
                                        Umarım sende seversin karıncaları, kedileri ve kelebekleri
                                       Dilerim ayrı kalmazsın seni sevinçle bekleyen babandan......
Minik kuzucum sen geldin ben en çok aşkı öğrendim, her şeyden vazgeçercesine sevmeyi…. Kendinden başkası için yaşamayı, onun mutlu olması için herşeyi göze almayı…Yok ben yapamam derken aslında yaşamımda yaptığım en güzel şeyin sen olduğunu öğrendim. Hayatta ilk defa “Becerebilirmiyim? “ endişesini taşımayı… Bir gözyaşı damlasının içini delip geçmesini… Delicesine mutlu olmayı öğrendim… Her akşam kafamı yastığa koyup şükretmeyi… Canım sıkılınca seni düşünüp gülümsemeyi öğrendim. Cesareti öğrendim…Büyümeyi öğrendim …Annemi anlamayı ve ona teşekkür edebilmeyi … Babana bu sefer baban olduğu için bir daha aşık olduğumu öğrendim. 3 kişinin 2 kişiden daha güzel olduğunu …
Zamanı tutamamanın acımasızlığını öğrendim. O sımsıkı tutan minik ellerin çok çabuk büyüyeceğini…
Canım kızım sen 2 yaşındasın bense 24. Seninle bir çok şey öğrendim, ama içimdeki deniz hiç durulmadı. Seninle dahada güçlendi. Seninde ömründe hep mutlu, ayaklarının üzerine basan, ne istediğini bilen, gururlu, annen kadar içindeki denizi durulmayan güçlü bir kadın olmanı dilerim.



 Bir kadın anne olacağını öğrendiği anda annedir aslında. Daha dokunmadığı, görmediği, hayal bile edemediği bir varlığa sıkı sıkıya tutunan, herşeyden ve kendinden önce onu düşünen, tüm yüreğiyle onu sevip bağlanan ve uğrunda her güçlüğe katlanan bir anneden başka kim olabilir…Biz kadınlara bahşedilmiş bir lütufdur bu, yaşadığımız nefes aldığımız her ana şükretmemiz için bir neden…İçimde canlanan, büyüyen, hareketleriyle beni hiç olmadığım kadar mutlu eden mucizem, kimbilir dünyaya geldiğinde daha ne güzellikler ne mutluluklar yaşatacaksın. Seni çok seviyorum ve heyecanla bekliyorum bebeğim, herşeyim…Dualarımdasın…
Canım kızım sen 2 yaşındasın bense 24. Seninle bir çok şey öğrendim, ama içimdeki deniz hiç durulmadı. Seninle dahada güçlendi. Seninde ömründe hep mutlu, ayaklarının üzerine basan, ne istediğini bilen, gururlu, annen kadar içindeki denizi durulmayan güçlü bir kadın olmanı dilerim.
İçimin gülen yüzü minik kuzucum iyiki bizi seçtin, iyiki seni doğurmuşum, iyiki doğmuşsun seni çok seviyorum.

                                          Bana öğretildiği gibi kızım
                                          Öğrendiğin çiçek adlarını unutma
                                          Kelebekleri kitap arasında kurutma
                                        Kin büyütme kalbinde ve incitme kimseyi
                                      Dilerim dünyaya geliş nedenini sen çabuk bulursun.yolun acık olsun
  ............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder