20 Kasım 2012 Salı

KIZIMA YÜREGİMDEKİLER!!!!!21.12.2010

NİLSUMA 21 ARALIK GÜNÜ GELDİN KÜCÜCÜKTÜN!2.750 GR.49 CM. 16:15 de SEZARYANLA geldin.ANNE OLMAK NASIL OLUR YA DERKEN GİRDİN HAYATIMIZA İYİKİ GİRDİN..Sanırım beni tanıyorsun artık. Zaten kokuma alışıksın. Nasıl tanımayasın ki kokumu, kolay mı dokuz ay içiçe yaşadık. Ben konuştum seninle hep. Beni duyduğunu biliyordum. Belki bu yüzden, "geldim tatlı kurabiyem" dediğimde pür dikkat bekliyorsun beni. Gece gündüz emiyorsun. Kısa kısa ve israrla ağlarsan biliyorum ki emmek istiyorsun. Kıvranarak garip bir ağlama temposundaysan biliyorum ki gazın var. Hem ağlayıp hemde entresen sesler çıkarıyorsan biliyorum ki kucaklanıp sevilmek istiyorsun. Sonsuza kadar seninle olmalıyız artık. Deli gibi seviyorum seni. Çok entresan bir şey, her gün sevgim daha da devleşiyor.....
Uykuya dalamamaktan dolayı sinirlenişin, gerine gerine yatışın, büyük adamlar gibi gaz çıkarışın, çıkardığın sesten irkilmen, kaşlarını kaldırarak bakışın, emerken gözlerinin bir noktaya takılması, uykudayken alt dudağını sarkıtarak ağlaman, emerken yan yan gülüşün, sütün yüzüne her fışkırdığında sanki boğulacakmış gibi çırpınışın, banyo yaparken yüzündeki endişeli tavır, ağzından çıkan köpüklerle girdik üçüncü ayımıza...
Asıl haberi unutuyordum! Büyük bir iştahla emzik emmeye başladın. Aslında iştahla diyorum ama alıştırana kadar çıldırttın bizi. Biz verdik sen tükürdün, biz verdi sen tükürdün. Ağzını sımsıkı kapadın, ağzını kaparken gözlerini de kapamayı ihmal etmedin nedense. Şimdi büyük bir iştahla emiyorsun. Ama sıkılıp veya öfkelenip fırlattığın oluyor. süt emiyorsun, o ayrı ama sonra saatlerce oyalanıp duruyorsun. Benimde belim ağrıyor. Çekeyim istiyorum, bir bakış fırlatıyorsun ki, dünyaya bedel...Zaten senin herşeyin dünyaya bedel minik solucanım.Annen seni seviyor!!!!!!!!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder