17 Kasım 2012 Cumartesi

NİL Su DENİZLİDE!!!AYRILIK....

Merhabalar Sevgili blog okurları...hayırlısıysa yeni bi blogum benimde olsun dedim..Acemi acemi bu işe başladık Allahım alnımızın akıyla bu yazıları yayınlamayı ve okutmayı nasip eder işallah..Kendimden bahsettim biraz ama hayatımda 3 yıl ev hanımlığından sonra yeni bir iş hayatı ..GÜNDEMDE oldu..ah bebek yokken neden olmadı diye cok sordum kendıme..22 aylık degerlim kıymetlim Nil su yu bakıcı ellerine vermek hiç istemedim zaten nasıl vereyimki çalışma daha iyi mantıgı devreye giriyor bakıcı fiatlarınıda düşününce..Buralarda yalnızzda annemiz uzakta ..Derken çalısayım az kızım için para biriktireyim kendimi rahatlatmak için onun hesabına (!)gibi suçluluk duygularından sonra girdim işe,kzım annemlerin yanına gitti.bir özlemki antılmaz eve eşimle girince bi yalnızlık bi sessizlik..Sessizce akan gözyaşları...sonuç olarak suanda da ilerdede kendimi hep sorgulayacagım sorguluyorumda ama sonra düsünüyoruz bu katlandıgım bile NİL SU m için...SIKINTISIZ Bİ HAYATIN TEMELLERİNİ ATMAK İÇİN...ANNESİNİN KUZUSU O.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder